„Kada, jei ne dabar. Kada,“ – nejučia ateina mintis klausantis uždegančios Andrea Brambilla kalbos. Temperamentingoji italė – kosmetologijos technologijų mokslų daktarė – yra „Nouba“ grožio namų partnerė ir kuria šio prekės ženklo produktus.
Prieš 40 metų „Nouba“ buvo grožio prekių parduotuvė Bergamo mieste. Tačiau parduotuvės savininkei trūko produktų. Tad ėmėsi kurti pati. Po kurio laiko šioje komandoje atsidūrė ir Andrea, o nuo 2015 metų tapo partnere.
Kuriant „Nouba“ produktus A. Brambilla tikslas – suteikti džiaugsmą atliekant makiažą, dovanoti spalvas. Šie produktai skirti šiuolaikinei moteriai, kuri nebijo spalvų, ieško profesionalios kosmetikos, tačiau nori ją naudoti pati, namuose. Tokiu tikslu ir sukurti visi „Nouba“ produktai.
„Juos labai lengva naudoti, jie dengiasi ryškiai ir ilgai išlieka“, – trumpai apibūdina Andrea. „Nouba“ produktai rikiuojasi greta tokių prekės ženklų kaip „MAC“, „Bobbi Brown“, „Make Up Forever“ ir yra parduodami tik išskirtinėse parduotuvėse kaip „Kristiana“.
Pristatydama naujausią kolekciją, A. Brambilla įspėja: „Kai moteris pirmą kartą dengia šiuos produktus, būna nustebusi dėl spalvos, dėl jos ryškumo – pakuotėje ji atrodo kitaip. Tačiau kiek patrynus ar sumaišius su kita spalva, ar padrėkinus, galima gauti visiškai naujus atspalvius. Tai – lyg žaidimas.“
Lūpoms skirti produktai užima didžiausią „Nouba“ kosmetikos produktų dalį, toliau rikiuojasi priemonės akims, produktai veidui, rankoms.
Per metus sukuriamos dvi kolekcijos sulaukia didelio susidomėjimo, mat vartotojai jau laukia inovatyvių grožio priemonių, kokiomis garsėja „Nouba“. Naujausioji – pavasariui ir vasarai skirta – „Unconventional“ kolekcija.
„Tačiau šiandien nebėra didelės takoskyros tarp žiemos ir vasaros kolekcijų. Kaip jaučiamasi, taip ir gražinamasi. Eksperimentuokite“, – atsiduoti spalvoms ragina italė.
Ir tikrai – kada, jei ne dabar!