Tarptautinė kompanija „SIROWA”, Lietuvoje atstovaujanti žymiems kosmetikos ir parfumerijos prekių ženklams, žinomoms šalies moterims, grožio redaktorėms pristatė šių metų rudens iržiemos sezono grožio naujienas. Susirinkę svečiai susipažino su „Gucci”, „Bvlgari”, „Sensai”, „Chloe”, „Calvin Klein”, „Paco Rabanne” ir kitų kosmetikos gamintojų naujienomis bei rinktiniais aromatais.
Naujienų pristatymą pradėjo nuotaikingas mados žinovės Agnė Gilytės ir renginio vedėjos Agnės Grigaliūnienės pokalbis. Stilistė pristatyta kaip šių metų prekės ženklo „Sensai” ambasadorė.
„Jaučiu didžiulę atsakomybę, nes tampu pavyzdžiu daugybei moterų. Renkantis, kokios priemonės atsidurs ant mano kosmetinio stalelio, negailiu nei laiko, nei dėmesio. Savo odą visada noriu matyti tobulą, o tobulą vaizdą veidrodyje galiu išvysti tik pažangiausių technologijų kuriamos kosmetikos dėka”, – kalbėjo Agnė Gilytė.
Renginį pratęsė „SIROWA” tarptautinių mokymų vadovė Helen Merila. Grožio specialistė supažindino dalyvius su madingiausiomis šaltojo sezono dekoratyvinės kosmetikos tendencijomis, odos priežiūros priemonių ir kvepalų naujovėmis.
„Kosmetiką galima palyginti su apranga. Ji nulemia, kaip jaučiamės, augina pasitikėjimą savimi, kasdienybei suteikia komforto. Kalbant apie kvepalus, šio sezono populiariausiuose aromatuose dominuoja ryškios gėlių natos. Rožės, jazminai, gardenijos – vienos iš dažniausiai sutinkamų gėlių šių metų kvapuose”,- pasakojo viešnia iš Estijos.
Renginio svečiai visas naujoves galėjo išbandyti patys.
Po Helen Merila paskaitos visi dalyviai buvo pakviesti persikelti į antrąją erdvę, skirtą sezono kvepalų naujienoms. Susirinkusius dalyvius sužavėjo floristo Manto Petruškevičiaus darytos gėlių kompozicijos.
Penkiems kvepalams dekoro meistras sukūrė skirtingas gėlių instaliacijas. Aromatus papildė specialiai kiekvienam aromatui šokoladinės „Theobromine” pagaminti unikalūs belgiško šokolado saldainiai.
„Manto sukurtose gėlių instaliacijose atsispindi ne tik ryškiausi kiekvieno kvapo žiedų aromatai, bet ir kvepalų kūrėjų pasakojamos istorijos. Pavyzdžiui, „Gucci Bloom” aromatas pasauliui buvo pristatytas žydinčių sodų, pievų ir lauko gėlių fone. Būtent tokia nuotaika „Gucci” kvapą norėjome pristatyti ir mes. Aromato įtaigai sustiprinti pasitelkėme ir belgišką šokoladą, praturtintą rožių žiedlapiais. Siekiame, kad mūsų svečiai būtų apsupti malonumų ir grožio”, - kalbėjo „SIROWA Vilnius” kosmetikos skyriaus vadovė Eglė Ženevičienė.
„Paco Rabanne Pure XS” kvapui floristas Mantas Petruškevičius pasirinko bonsų, mirtų ir tujų derinį. Naujausias „Bvlgari” kompanijos kvapas „Goldea The Roman Night” perteiktas sodo rožių instaliacija. Kaip minėjo pats Mantas Petruškevičius, būtent šios gėlės aromatas jam patinka labiausiai.
Kosmetikos ir parfumerijos naujienomis domėjosi Vaida Skaisgirė, Justina Gafarovaitė, Austėja Jablonskytė, Marija Palaikytė ir kiti pramogų pasaulio atstovai.