Penktadienio vakarą garsūs šou, verslo bei meno pasaulio žmonės vos tilpo optikos salone, surengusiame šventę „Ray-Ban“ prekės ženklo garbei. Mat nuo šiol legendinio ženklo gerbėjai salone „Fielmann“ galės rinktis iš galybės modelių. Siekiant visus „Ray-Ban“ akinius sutalpinti vienoje vietoje prekybos centro „Akropolis“ esančiame salone įrengta net speciali siena.
Į vakarėlį atskubėjo: verslininkas Ali Gadžijevas su žmona Patricija ir sūneliu Ajumi, atlikėjai Vaidas Baumila, Justė Starinskaitė, prodiuseriai Martynas Tyla ir Neringa Zeleniūtė, grožio pasaulio atstovė Simona Burbaitė, vedybų planuotoja Laura Vagonė, pramogų pasaulio atstovai, grožio ir mados tinklaraštininkai.
Susirinkusieji matavosi akinius nuo saulės, rinkosi labiausiai tinkančius ir džiaugėsi, kad tokiems akiniams nebereikia laukti vasaros – tai yra ir puiki stiliaus detalė. Ant išsirinktų akinių bei dėklų buvo galima išgraviruoti norimus žodžius. Verslininkė Patricija Gadžijeva ant akinių rėmelio pageidavo matyti savo vardą, o ant dėkliuko – užrašą „More holidays“.
„Tai man primins, kad reikėtų dažniau rasti laiko poilsiui“, - vylėsi moteris.
Vakaro metu susirinkusieji mėgavosi vaišėmis, gėrimais, įsiamžino prie fotobūdelės, rungėsi vakaro vedėjos Simonos Banditos surengtuose konkursuose.
Šis prekės ženklas visame pasaulyje žinomas jau nuo 1937 metų. Istorija mena, kad tada buvo sukurtas pirmas akinių nuo saulės modelis JAV karinių oro pajėgų pilotams, kuriuos itin akindavo saulė. Dabar šis modelis – Aviator – vienas populiariausių.
Šio ženklo akinius mėgo ir mėgsta ir pasaulinio lygio žvaigždės. Tarp jų: aktoriai Audrey Hepburn, Tomas Cruise'as filme, atlikėjai George'as Michaelas, Michaelas Jacksonas, garsūs dizaineriai, žvaigždės, dainininkai ir aktoriai.
Vakaro akimirkos: