Perkantiems kosmetiką internetu - naujos galimybės

Kompanijos AVON generalinė direktorė Baltijos šalims ir Suomijai Anneli Loorits pristatė naują kompanijos koncepciją „Grožis, kuriantis prasmę“.

Anneli pabrėžė, jog šios filosofijos esmė labai paprasta: jei moteris jaučiasi graži, ji pastebi daugiau grožio ir kuria jį aplinkui save.

Anneli Loorits
Organizatorių nuotr.

„Grožis, kuriantis prasmę“ filosofija nesako moterims, kad jos turi daryti vieną ar kitą dalyką, nekelia joms jokių reikalavimų ar tikslų, kuriuos pasiekusios galės jaustis kažko vertos. AVON tiesiog džiaugiasi kartu su moterimis ir skatina jas pasitikėti ir tikėti savimi, didžiuotis tuo, kuo jos yra, ir suprasti, jog maži kasdieniai dalykai iš tiesų yra labai dideli ir svarbūs. Ši filosofija nesako moterims „daryk“, ji džiaugiasi su moterimis, kurios daro. Ji nekuria standartų, bet nori, kad moterys vertintų ir mylėtų save tokias, kokios jos yra.

„Aš ir turbūt visos moterys visuomet stengiamės pasiekti geriausią rezultatą. Ir vis tiek kartais jaučiamės taip, kad nesvarbu, kiek daug mes darytume, turime stengtis dar labiau. Žvelgiame į aplinkinius ir žavimės jų pasiekimais. Mes skatiname moteris atrasti savyje tą ypatingą asmenybę, kuria jos nuolat stengiasi tapti. Vertinkite save už tai, kuo jūs jau esate. Jūsų pasitikėjimas įkvėps ir kitus,“,– renginio metu kalbėjo įmonės generalinė direktorė Baltijos šalims ir Suomijai.

Taip pat pristatytas naujas įmonės žingsnis į skaitmeninę erdvę – neseniai atidaryta internetinę grožio parduotuvę.

Urszula Plochocka
Organizatorių archyvas

Kaip teigė, Urszula Plochocka, interneto projektų vadovė Baltijos šalims ir Suomijai, nuo šiol kosmetikos pasaulio naujovės AVON klientams bus pasiekiamos 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Įsigyti kosmetikos galima 3 žingsniais. Pirma, vartotojas prisiregistruoja puslapyje ir išsirenka gaminių, pripildydamas savo pirkinių krepšelį. Antra, klientas išsirenka konsultantą pagal savo gyvenamąją vietą arba kitą kriterijų. Trečia, užsakymo pabaigoje klientui nereikia pasirinkti mokėjimo ir pristatymo būdo – viskuo pasirūpina konsultantas: jis pristato užsakymą į sutartą vietą, ir tada klientas atsiskaito. Tokia aptarnavimo sistema leidžia išvengti nesusipratimų su kurjeriu, o sąlygos yra derinamos pagal kliento poreikius.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis